Tuesday, August 18, 2009

same place same you

三年前的一天,你穿上禮服和我配成一對。

three years ago, a seed we've sowed.


三年後的今天,你穿上polo shirt和孩子配成一對。

today he has grown, and he looks like your clone!

IMG_9284

不變的是,你仍是我最親密的好友,但願再一個三年和再幾十個三年後仍是一樣。

what a silly rhyme. :P

9 comments:

孜媽 said...

amy,

可以相信我明白你的心情嗎?

後來我常想起你教愷愷時的樣子,笑眯眯的又帶著天真,我就想那樣的女子注定是幸福的。

amy said...

我眼淺,看到你的留言眼淚都流下來了。:P

謝謝你,也從你那裡學著知足常樂。

Sarah Yuen said...

很喜歡你這篇文章,篇幅很短卻幸福滿溢. 正如孜媽所說:你這樣的女子注定是幸福的,不是嗎? 你的愛溫暖了一家,這樣的女子,家裡哪人不愛?

alsace said...

看到你們一家,令我看見“幸福”。能夠經常數算恩典的人是充滿祝福的,同樣但願每年看到你的幸福分享。

amy said...

sarah 媽 & alsace: 你們都要令我流淚嗎? 謝謝啊! :P

VT said...

amy, happy anniversary! love those sweet pictures.
i feel so happy for you, seeing my good friend to have found her love. :)
但願妳和mac與愷愷無論日子如何,都永遠快樂。

Kambayashi said...

the photos are great. Mac and u haven't change much at all except more and more parenthood love. I can tell u two share a great foundation which build the success to a great family. So happy that u both have found each other....

amy said...

vt & yoshi's mom: it's actually not our anniversary but warm wishes are welcome and needed all the time! :P

thank you thank you and we feel and hope the same for both too! :)

Hilton said...

That's sooooo SWEET!!!